Termeni si conditii


Va multumim ca ne-ati acordat increderea dumneavoastra !

Produsele importate si distribuite la nivel national de Bravo Group sunt rezultatul colaborarii cu branduri de renume din Europa si SUA. Toate aceste produse indeplinesc si depasesc cerintele normativelor romanesti si europene.

DEPANARE: inainte de a contacta personalul de service

1 - Pentru BATERII (armaturi)
Situatie: Jet de apa slab sau inexistent
- verificati presiunea apei la intrarea in baterie
- curatati perlatorul de reziduurile din apa, conform instructiunilor de intretinere
- pentru bateriile electronice, verificati acumulatorul conform instructiunilor de intretinere
Situatie: Picura o perioada scurta de timp dupa inchidere
- se scurge apa ramasa in pipa, nu trebuie actionat cu nimic
Situatie: Picura sub baterie
- verificati daca pierderea de apa este de la imbinarile sifonului sau de la imbinarile racordurilor bateriei, opriti alimentarea cu apa si contactati instalatorul care v-a montat bateria sau refaceti montajul conform instructiunilor de instalare.
- daca pierderea de apa este din baterie, opriti alimentarea cu apa si contactati tehnicianul de service Bravo Group.


2 - Pentru REZERVOARE WC
Situatie: Curge continuu
- verificati reglajul nivelullui de apa din rezervor. Apa nu trebuie sa depaseasca preaplinul
- verificati starea garniturilor mecanismului flotor de alimentare, efectuati o curatare sau schimbarea acestora, conform instructiunilor de intretinere
- clapeta/butonul de actionare trebuie sa revina la pozitia initiala, sa nu fie blocata/blocat
Situatie: Curge continuu dar slab
- clapeta /butonul de actionare este reglat tensionat pe mecanismul de evacuare (clopot)
- curatati sau schimbati garnitura clopotului
Situatie: Nu declanseaza
- verificati ca rezervorul sa fie alimentat cu apa
- verificati mecanismul flotor de alimentare, poate fi infundat cu reziduuri din apa, actionati conform instructiunilor de intretinere.


3 - Pentru CAZI CU HIDROMASAJ
Situatie: Hidromasajul nu porneste
- umpleti cada cu apa pana sub preaplin si apoi incercati pornirea instalatiei de hidromasaj
Situatie: Jetul hidromasajului nu contine aer
- rotiti regulatorul de aer in sensul acelor de ceasornic


In alte conditii decat cele de mai sus, contactati magazinul de la care ati achizitonat produsul sau Biroul de service al Bravo Group:
Tel: 021 - 444.30.40 - sediu Bravo Group (intre orele 09:00 - 17:00)
Mobil: 0740 - 110.610 - tehnicianul de service Bravo Group (intre orele 09:00 - 17:00)
E-mail: service@bravo.ro (24/24, 7/7)


Pentru o buna functionare a produselor dumneavoastra si prelungirea duratei lor de utilizare, asigurati alimentarea cu apa curata !

Noutati si promotii
2013-08-02
Street Square - Cuadratura cercului .
Street Square este actualizarea colectiei tinere si accesibile, Street cu forme rotunjite. O estetica noua si moderna cu unghiuri drepte…
2013-07-29
NOU! MARAZZI - Spania in Romania prin Bravo Group !
Incepand cu luna iulie 2013 gasesti la Bravo Group noile colectii de faianta si gresie de la Marazzi - Spania.…
2013-06-03
NATURA: frate şi soră
  Produse in fabrici diferite, in tari diferite sau chiar in China, bateriile nu au de obicei un design similar…