Crestere de 72% pentru Departamentul de vanzari Proiecte Bravo Group in trimestrul 1, 2009
COMUNICAT DE PRESA
Bravo Group, companie romaneasca de import si distributie produse ceramice si obiecte sanitare a inregistrat o crestere spectaculoasa a cifrei de afaceri pentru departamentul vanzari Proiecte, cresterea fiind de 72% pentru primul trimestru 2009 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Din punct de vedere al segmentarii cererii pentru materiale, cea mai mare crestere a fost inregistrata de cererea pentru gresia portelanata, cu 36% mai mult in 2009 decat in primul trimestru 2008.
Raportat la total vanzari in cadrul Proiectelor, cca 68 % au reprezentat vanzarile de obiecte sanitare, cazi de baie, cabine de dus, baterii si sisteme de instalare. Placarile ceramice au avut o pondere de 15% iar mobilierul de baie si accesoriile, 15%.
Per total companie, Bravo Group a inregistrat o crestere de cca 5% pe primul trimestru al anului 2009 fata de aceeasi perioada a anului trecut iar trendul este unul crescator.
Si in 2008, compania a inregistrat rezultatele pozitive. Pe fondul crizei imobiliare si a pietei materialelor de constructii si finisaje declansata in a doua jumatate a anului, Bravo Group a realizat o cifra de afaceri de cca 12.5 milioane de euro in crestere cu cca 25% fata de 2007. Rezultatele bune s-au datorat in mare masura pozitionarii companiei pe segmentul de produse medium-high end, caracterizat prin calitate, garantie in utilizare si servicii cu valoare adaugata. Alti factori care au participat la obtinerea cresterii cifrei de afaceri in conditii de criza au fost investitia in sistemul logistic realizata de Bravo Group in 2008 - cresterea flotei auto si a spatiului de depozitare prin relocarea depozitului central. Acestea impreuna cu masurile anticriza adoptate de catre companie impreuna cu partenerii sai externi au contribuit la cresterea competitivitatii ofertelor in conditiile mentinerii standardelor de calitate asumate.
La nivel de investitii, compania are in vedere extinderea teritoriala prin cresterea numarului de showroom-uri proprii, Laguna.
Pentru anul 2009, Bravo Group are in vederea realizarea unei cifre de afaceri de 15 milioane de euro.
***
Bravo Group importa si distribuie la nivel national produse destinate in principal amenajarii baii, reprezentand marci puternice din tari precum Italia, Spania, Germania, Elvetia, Polonia, SUA.
Cota de piata a companiei este de cca 10% din total piata produse „medium-high end".
Bravo Group dispune de 4 canale de vanzare, acoperind astfel toate tipurile de cerere:
- Departament Vanzari Directe prin showroom-urile proprii „Laguna"
- Departament Vanzari Indirecte prin reteaua traditionala de distributie
- Departament Vanzari Proiecte
- Departamentul de Distributie prin retelele nationale si internationale de bricolaj
Aprovizionarea si livrarea produselor este asigurata de propriul sistem logistic. |